Un jove arrenca part de l’orella d’una mossegada a un empleat de Renfe
CCOO denuncia que la falta d'inversió i seguretat a Rodalies posa en risc la plantilla
Un interventor de Renfe ha perdut part de l'orella després que un usuari l'hi arrenqués d'una mossegada quan la víctima li va demanar que mostrés el seu bitllet. Els fets van passar dissabte al matí a l'estació de Mollet-Santa Rosa de la línia R3 del Rodalies, segons ha informat aquest dilluns CCOO, que ha denunciat que la falta d'inversió i les retallades en matèria de seguretat deixa els empleats de la companyia "molt exposats" a aquest tipus d'agressions.
El treballador "estava duent a terme les seves tasques al tren" quan un jove que no tenia bitllet "es va abraonar sobre ell de manera inesperada i li va donar una mossegada a l'orella que li va seccionar el lòbul", segons un comunicat del sindicat. Un company de l'interventor va recollir les restes i les va conservar en gel, segons ha explicat el coordinador del sector ferroviari de CCOO a Catalunya, Cristóbal Cobo. L'home va ser evacuat al principi a l'Hospital de Mollet del Vallès i després va ser traslladat a un altre centre, on es va iniciar el procés de reconstrucció de l'orella.
El jove va poder escapar abans que arribessin les autoritats i encara se n'investiga la identitat, segons han informat els Mossos d'Esquadra. CCOO ha denunciat que a Rodalies "les agressions a treballadors i viatgers són reiterades i insostenibles, excessives en relació amb altres formes de transport del l'Autoritat Metropolitana del Transport (ATM)".
Cobo assegura que la plantilla pateix "entre dues i tres agressions físiques cada mes" i ho atribueix a la falta d'infraestructura en moltes de les estacions, que no tenen torns. "És un problema diari. Es preocupen molt per l'alta velocitat i el servei de Rodalies a Catalunya està abandonat", ha lamentat.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Zapatero y Felipe González se reencuentran en el Congreso en un homenaje a Rubalcaba
Las mejores fotos de la Vía Láctea 2025
Madrid aprueba su vigésima universidad y la red privada en España ya está a dos campus de empatar en número con la pública
La carta de Ábalos a Guaidó: “Hemos enviado a Víctor de Aldama para que sirva de enlace en nuestras relaciones”
Lo más visto
- Lituania declara el estado de emergencia para hacer frente a la oleada de globos procedentes de Bielorrusia
- Uno de los periodistas del juicio del fiscal general: “Conmino al Supremo a que deduzca testimonio”
- La asociación de fiscales progresistas ve en la sentencia del Supremo “un giro constitucionalmente letal”
- La UCO detiene a la exmilitante del PSOE Leire Díez y al expresidente de la SEPI Vicente Fernández
- El Congreso estudia una proposición de ley para unificar a todos los funcionarios de categoría A en un único grupo




























































