Neix el ‘dildo dron’, la primera joguina sexual voladora
Era inevitable. Del creador del 'dildo selfie stick' arriba un vehicle aeri no tripulat que promet donar plaer sense fer servir les mans

Fa anys que els drons s'han implantat a les nostres vides. Ja graven concerts i esdeveniments esportius, poden portar paquets, fer carreres o, fins i tot, són usats en situacions d'emergència. Cada dia es descobreixen nous usos per a aquests robots voladors. L'últim? El sexe. Sí, perquè acaba de néixer el dildo drone, un avió no tripulat que promet a les seves propietàries obtenir plaer sense haver de fer servir les mans. Teniu curiositat per saber com funciona? El vídeo promocional de l'article ho deixa bastant clar:
Naturalment, el dildo drone no va més enllà ara com ara de ser una broma amb la qual el seu creador, Michael Krivicka, està agitant Internet. De moment, en menys d'una setmana en línia el vídeo, protagonitzat per l'actriu Jenni Ruiza, ja porta més d'un milió de visualitzacions i s'ha convertit en tot un fenomen a les xarxes socials.
Que es converteixi en una realitat no sembla viable. N'hi ha prou amb recordar com Enrique Iglesias gairebé s'emporta la mà intentant capturar un dron en un concert per imaginar-nos el que podria fer amb les nostres parts íntimes. No obstant això, no és la primera creació de Michael Krivicka, que fa uns mesos ja va donar a conèixer el seu dildo selfie stick: un aparell que, com el seu propi nom indica, uneix la utilitat d'un pal de selfies i un dildo. El vídeo sobre el giny tampoc us el perdeu:
Encara que es tracti de productes de ficció el seu creador ja assegura al seu Twitter que li estan arribant comandes reals. El seu pròxim pas? Tenint en compte que el seu canal a Youtube es diu dildoeverything, podria ser qualsevol cosa...
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Trump intensifica su escalada contra la UE al sancionar a dirigentes que han atacado el discurso de odio en internet
Verdades, mentiras y dudas sobre los juguetes con inteligencia artificial
La carne, el lujo de esta Navidad: el precio del cordero, la ternera y el jamón se disparan
Claves de las ayudas al transporte y del bono único: ¿cuáles son las novedades? ¿Qué descuentos se mantienen?
Lo más visto
- El PP de Almeida vota en contra de dedicarle a Robe Iniesta un centro juvenil porque antes quiere hablarlo con su familia
- Comprobar Lotería de Navidad 2025: consulta la lista de números premiados
- El líder groenlandés responde a Trump: “Groenlandia es nuestro país. Nuestras decisiones se toman aquí”
- Trump anuncia la construcción de un nuevo tipo de buques de guerra que llevarán su nombre: “Serán los más grandes y poderosos de la historia”
- “¿Qué se siente al ser un fracaso?“: cómo la protagonista de ‘Showgirls’ superó la humillación y abrazó la película




























































