La policia desallotja dues festes il·legals a Palafrugell i a la Zona Franca de Barcelona
A la Zona Franca van ser identificades 91 persones i es van tramitar 310 denúncies las Mossos
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Palafrugell (Girona) han desallotjat una festa amb 400 persones que se celebrava a l’aparcament d’una discoteca, que ara està tancada, del municipi, a prop de la GIV-6546 en direcció a Calella de Palafrugell (Girona). D’altra banda, els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona van desallotjar ahir diumenge a la nit una festa amb unes 200 persones a la Zona Franca de Barcelona.
Fonts de la Guàrdia Urbana van informar que l’operatiu policial per aquesta macrofesta, a Barcelona, va començar cap a dos quarts de deu del vespre a l’avinguda del Parc Logístic, a l’altura del número 66. En l’operació van ser identificades 91 persones i es van tramitar 310 denúncies ja que a alguns dels participants se’ls va imposar una doble sanció per diversos incompliments de les normes decretadesamb motiu de la pandèmia del coronavirus. Els agents, també van intervenir tres armes, mentre una altra persona va quedar imputada per apropiació indeguda i una altra denunciada per alcoholèmia. Agents de la Guàrdia Urbana, a més, van desallotjar cap a dos quarts d’onze de la nit unes cent persones d’una altra macrofesta que se celebrava al passeig de Lluís Companys, als voltants del Born de Barcelona.
A Palafrugell, en arribar al lloc, l’equip del SEM va veure una multitud de vehicles i centenars de persones de festa i ballant amb música a tot volum. El SEM va avisar els Mossos, que van preparar un operatiu entre diferents equips i es van coordinar amb la Policia Local per establir controls, però en arribar a l’aparcament, poc després de les 18 hores, ja no quedava ningú. Els agents no van poder identificar ni denunciar cap dels assistents.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Los autores de la matanza de Sídney lanzaron bombas en tuberías y en una pelota de tenis antes de disparar
Trump nombra a Jeff Landry, gobernador de Luisiana, enviado especial para Groenlandia
Miren Ibarguren anuncia que está embarazada de su segundo hijo con Alberto Caballero
Del café del desayuno al champán en 21 minutos y una despedida por jubilación: la lluvia de millones en el centro de Madrid
Lo más visto
- Así te hemos contado las elecciones en Extremadura | El PP gana en Extremadura con 29 escaños, pero necesitará para gobernar a un Vox que crece
- Los jueces del Tribunal Penal Internacional se rebelan ante las sanciones de Trump: “No hay que ceder”
- Oona Chaplin: “Le conté a James Cameron que vivía en una cabaña en los árboles y que estaba iniciando un proyecto de permacultura con una amiga”
- Fernando Blasco, matemático: “Ganar el Gordo es más difícil que encontrar un regalo escondido en un asiento del Bernabéu”
- Los resultados de las autonómicas en Extremadura, municipio a municipio





























































